niedziela, 21 lipca 2013

Troszkę lepiej ,ale nie zupełnie.

Wczoraj mnie nie było z tego powodu że moja kuzynka wychodziła za mąż. Ja nie chciałam iść żeby mnie nie kusiły placki, wędliny, desery itp. Powiedziałam rodzicom że się źle czuje mama też nie najlepiej, więc została ze mną. Musiałam leżeć i nie mogłam wejść na komputer. 


WCZORAJ:

Śniadanie; Jabłka- 94 kcal
Obiad; Ogórek- 2 kcal
             4x Pieczywo lekkie- 74 kcal
             Pomidor- 6 kcal
Kolacja; Pieczywo lekkie- 19 kcal

ŁĄCZNIE; 195 kcal

Ćwiczenia;

100- brzuszków

Dziś nie najlepiej. Bardzo siostra mnie denerwuje, bo ona przecież jest najładniejsza i najmądrzejsza. A najbardziej wkurza mnie to że ona nic nie robiąc jest chuda jak patyk. Bardzo jej tego zazdroszczę.

Dzisiaj;

Śniadanie; Małe jabłko- 39 kcal
                   Śliwka-13 kcal
Obiad; Pomidor- 3 kcal
             3x Pieczywo lekkie- 56 kcal
Kolacja; 3x Pieczywo lekkie- 56 kcal

ŁĄCZNIE; 164 kcal

Ćwiczenia;

50- brzuszków
10 min- skakania na trampolinie
19 min- Fitnes (55kcal)

POWODZENIA MOTYLKI W OSIĄGANIU CELU ! 




3 komentarze:

  1. Jesteś w stanie mi powiedzieć jakie lekkie pieczywo jesz, że ma tak mało kalorii? Kupiłam sobie ostatnio Wase, najmniejszą ilość jaka była na kromkę i było to 30kcal;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie. Wasa, lekkie, crisp'n light 7 zbóż(20 kcal) albo wafle ryżowe z sezamem Slim (19 kcal) ;) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywuje mnie twój blog, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń