poniedziałek, 22 lipca 2013

Załamka... ;/

Dzisiaj kompletna przesada.  Zjadłam bardzo dużo. Niestety... Ale musiałam bo mama się na mnie już tak wkurzyła, że nie miałam wyjścia. Przytyłam 2 kg w jeden dzień . Ponad 1000 kcal ;/  Więc wróciłam do poprzedniej wagi. Rodzina się dowiedziała że się tak drastycznie odchudzam, ponieważ dziś mdlałam. Nie wiem co będzie jutro ale po dzisiejszym mam różne myśli. Teraz rodzice mogą mnie codziennie kontrolować co jem i wgl. , a w sobotę jeszcze jedziemy nad morze na 10 dni. To będzie masakra. Teraz brzuch mnie boli, wymiotować mi się chce nie wiem co robić. Nie chce mi się żyć. Jutro na pewno nic nie tknę. Nawet nie wiem co by się działo nic nie zjem. Mam nadzieje że inne motylki mi pomogą. 



9 komentarzy:

  1. A z ciekawości, ile teraz ważysz?
    Haha, dziękuję ;-) Myślę, że szkoda czasu na załamywanie się - więc też się nie przejmuj i nie łam ;-)
    Trzymam za Ciebie kciuki ;-*

    http://projekt-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. inspirujesz mnie :D ze mozna tak malo jesc ;P ogolnie sama sobie teraz przecze, bo jestem za zdrowym odchudzaniem, ale imponujace ze dajesz rade, czyli mozna jesli sie czegos ogromnie pragnie ;D no ale nie przesadzaj jedz wiecej, jedz przy rodzicach swoje dietetyczne posilki niech widza ze jesz ;) i dadza ci swiety spokoj ;)

    powodzenia

    moj blo ghttp://czary33mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma powodu do załamki - wykombinujesz coś na pewno. Może jedz tyle co zwykle zjadasz i nie przejmuj się rodzicami?
    Albo po prostu nie jedz przy nich.
    Powodzenia, trzymaj się cieplutko <33

    mój blog http://onlyoneeuro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za wsparcie. Już nie mam zamiaru się załamywać i dążyć do upragnionej wagi (40 kg <3 ). Z rodzicami jest już dobrze :) Trzymajcie się chudo <3 Chętnie zajrzę na wszystkie wymienione blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak rodzice czepiają się jedzenia jest naprawdę okropne... mnie się czepiali że za dużo jem,
    Nie łam się!
    ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. nie łam się, 3maj się, dasz radę z rodzicami. kombinuj - nie jedz z nimi, mów, że idziesz np. zjeść coś na mieście ;) powodzenia :*

    skinnyvivienne.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś moją insipracją , motywujesz mnie mam 39 kg , moja idealna waga to 30 <3 nie jem ćwicze i nei moge tego osiągnąc :(

    tynka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz się czym martwić :* będzie dobrze. Tylko może przy rodzicach jedz więcej warzyw, spróbuj im wmówić, ze przeciez odżywiasz się zdrowo, jesz same witaminy zamiast czegoś, co tylko spowoduje miażdżycę przez cholesterol...
    http://www.motylki-pro-ana.pun.pl/ wpadnij ... zwykle jestem dostepna cały dzień. :*

    OdpowiedzUsuń